Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
B041211B04   Estratègies de numeració i càlcul a l'aula
2016-2017   Taller a centre. Educació Primària
  
   10/10/2016 - 20/2/2017 (15 hores) de 17:30h a 19:30h
   ESC Sant Marc
   c. Joan Fuster, s/n (Calldetenes) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Osona
  
  
  
Inscripció   12/09/2016 - 28/09/2016 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   A partir de la reflexió del què es fa a l'aula, del perquè i del com es fa. Es faran noves propostes d'estratègies per tal d'aconseguir que cada alumnes faci el seu aprenentatge.
  
Objectius   Conèixer quin tipus de preguntes i rol hem de tenir a l'aula perquè els alumnes aprenguin estratègies de càlcul mental, de les operacions bàsiques i de la numeració a cada nivell per tal de fer una línia d’escola.

Aprendre a utilitzar materials i construir-ne de nous
  
Continguts   Aprofundiment en les estratègies de càlcul mental i la numeració per nivells.
Concreció d'una proposta de programació de línia d'escola de càlcul i numeració des de P3 fins a 6è.

  
Formador/a   Elisabet Franquesa
  
Avaluació   S’avaluaran els següents aspectes:
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència.
La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   -- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-osona@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dilluns   10/10/2016   1730   1930 
 Sessió 2   dilluns   24/10/2016   -   - 
 Sessió 3   dimecres   02/11/2016   -   - 
 Sessió 4   dimecres   08/02/2017   -   - 
 Sessió 5   dilluns   20/02/2017   -   - 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent