B041211B04 |
Estratègies de numeració i càlcul a l'aula |
2016-2017 |
Taller a centre. Educació Primària |
|
|
|
10/10/2016 - 20/2/2017 (15 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
ESC Sant Marc |
|
c. Joan Fuster, s/n (Calldetenes)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Osona
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2016 - 28/09/2016 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
A partir de la reflexió del què es fa a l'aula, del perquè i del com es fa. Es faran noves propostes d'estratègies per tal d'aconseguir que cada alumnes faci el seu aprenentatge.
|
| |
Objectius |
Conèixer quin tipus de preguntes i rol hem de tenir a l'aula perquè els alumnes aprenguin estratègies de càlcul mental, de les operacions bàsiques i de la numeració a cada nivell per tal de fer una línia d’escola.
Aprendre a utilitzar materials i construir-ne de nous
|
| |
Continguts |
Aprofundiment en les estratègies de càlcul mental i la numeració per nivells.
Concreció d'una proposta de programació de línia d'escola de càlcul i numeració des de P3 fins a 6è.
|
| |
Formador/a |
Elisabet Franquesa
|
| |
Avaluació |
S’avaluaran els següents aspectes:
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència.
La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
|
| |
Requisits de certificació |
-- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
|
| |
E-mail |
crp-osona@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
10/10/2016 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dilluns |
24/10/2016 |
- |
- |
Sessió 3 |
dimecres |
02/11/2016 |
- |
- |
Sessió 4 |
dimecres |
08/02/2017 |
- |
- |
Sessió 5 |
dilluns |
20/02/2017 |
- |
- |
|
| |